Gminny Ośrodek Kultury w Jedliczu zaprasza do składania ofert na zapewnienie obsługi stoisk handlowo-reklamowych i gastronomicznych dla uczestników imprezy
DNI JEDLICZA 2023 w dniach 8-9 lipca 2023
Oferta dotyczy obsługi stoisk handlowo-reklamowych i gastronomicznych
Stoisko handlowo-reklamowe i gastronomiczne:
• stoisko o wymiarach 3 m x 3 m lub wielokrotność,
• sprzedaż różnorodnych artykułów np. wyrobów wędliniarskich, piekarniczych, ciastkarskich, artykułów gospodarstwa domowego, wyrobów rękodzielniczych, wyrobów własnych, kebabów, pizzy itp.,
• sprzedaż artykułów z zakresu „gastronomii drobnej” typu popcorn, wata cukrowa, lody, ciastka, wyroby ziemniaczane, gofry,
• stoiska handlowo- reklamowe i gastronomiczne mogą być łączone i stanowić wielokrotność systemu 3 m x 3 m.
Organizator przewiduje około 50 stoisk handlowo-reklamowych na terenie imprezy. Stoiska nie mogą być przeznaczone dla jednego oferenta na zasadzie wyłączności. Organizator zastrzega możliwość ograniczania ilości stoisk jednego asortymentu w celu utrzymania atrakcyjności stoisk i umożliwienia oferentom skutecznego działania w trakcie imprezy. Oferent może zaproponować wykorzystanie więcej niż jednego stoiska na zasadzie łączenia stoisk (czyli większego stoiska) lub korzystania z różnych miejsc na placu (czyli kilku stoisk).
Organizator zapewnia:
1. Plac na postawienie stoisk zgodnie z planem placu imprezy w uzgodnionych przez strony miejscach.
2. Wydzielone dla stoisk gastronomicznych zaplecze sanitarne w postaci toalet przenośnych w wyznaczonym miejscu.
3. Przyłącze prądu w wyznaczonym jednym miejscu (zwracamy uwagę na duże odległości!) .
4. Dostęp do wody w wyznaczonym miejscu (zwracamy uwagę na duże odległości!).
5. Organizację atrakcyjnego programu artystyczno-sportowo-rekreacyjnego zgodnie z założeniami.
8. 07. 2023 r. gwiazda wieczoru zespół „BOYS”
9. 07. 2023 r. gwiazda wieczoru zespół "DŻEM”
6. Promocję wydarzeń Dni Jedlicza 2023.
7. Wjazd na teren imprezy i parkowania określonej ilości samochodów oferenta w wyznaczonym miejscu na placu imprezy. Po uzgodnieniu z organizatorem.
8. Zabezpieczenie sanitarne, dostęp do bieżącej wody.
Oczekiwania wobec oferentów – stoisk handlowo - reklamowych i gastronomicznych:
1. Przedstawienia w ofercie pełnego asortymentu proponowanego do sprzedaży na stoisku.
2. Stoisko winno być odpowiednio zagospodarowane - odpowiednie zaplecze do prowadzenia sprzedaży - sprzęt do prowadzenia działalności utrzymany w sposób estetyczny i niezagrażający bezpieczeństwu uczestników imprezy. Stoisko powinno posiadać własne oświetlenie.
3. Stoisko winno być utrzymywane w porządku, schludności i czystości przez cały czas trwania imprezy
w tym zaleca się wyposażenie w odpowiednią ilość koszy na śmieci oraz stały dozór sanitarny przez odpowiednie służby techniczne oferenta.
4. Oferent nie może prowadzić sprzedaży artykułów niedopuszczonych do handlu w Polsce a w przypadku asortymentu wymagającego odpowiednich zezwoleń posiadać aktualne zezwolenie.
5. Oferent nie może prowadzić sprzedaży artykułów, których przeznaczenie lub treść godzi w ogólnie przyjęte wartości moralne bądź uraża godność osobistą uczestników imprezy.
6. Oferent zobowiązany będzie do bezpiecznego i zgodnego z przepisami przyłącza w wyznaczonym miejscu, w tym odpowiedniego kabla i wtyczek.
7. Oferent zobowiązany będzie do prowadzenia stoisk w dniach 8-9 lipca do godz. 22.00.
8. Oferent zobowiązany będzie do skoncentrowania prac wymagających transportu, wjazdu ciężkich samochodów itp. do godziny 12.00 każdego dnia imprezy.
9. W godzinach 12.00-22.00 obowiązuje całkowity zakaz poruszania się po placu imprezy samochodami.
10. Oferent nie ma prawa wykorzystywać wyznaczonego placu niż określoną w umowie działalność, podnajmować placu innych kontrahentom, stawiać urządzeń typu automaty do gry itp., wyposażać winny niż przestawiony w ofercie asortyment.
Oferta winna zawierać:
1. Nazwę i adres oferenta, nr telefonu, adres e-mail.
2. Rodzaj asortymentu – dokładne wyszczególnienie.
3. Opis stoiska - zagospodarowanie, rodzaj zabudowy, ilość miejsc siedzących dla uczestników wykorzystanie parasoli lub namiotów, oświetlenie stoiska.
4. Wielkość stoiska lub ilość stoisk.
5. Inne istotne według oferenta informacje.
Cennik stoisk:
1. Stoiska handlowo-reklamowe i promocyjne niezwiązane z bezpośrednią sprzedażą – 500 zł brutto za 1 moduł 3 x 3 m za 1 dzień.
2. Stoiska handlowe, w tym gastronomia bez alkoholu, w tym foodtracki, przyczepy itp. 1000 zł brutto za 1 moduł 3 x 3 m za 1 dzień.
3. Stoiska z twórczością rękodzielniczą i artystyczną – 400 zł brutto za 1 moduł 3 x 3 m za 1 dzień. Organizator zastrzega sobie prawo do zakwalifikowania do danej kategorii.
Oferty prosimy składać do dnia 5 czerwca 2023 r. pocztą z dopiskiem Dni Jedlicza 2023 r. na adres email: gok@jedlicze.pl lub osobiście w siedzibie firmy Gminny Ośrodek Kultury w Jedliczu, 38-460 Jedlicze ul. Tokarskich 22.
Analiza ofert i możliwości podjęcia współpracy z oferentami przeprowadzona zostanie do dnia 9 czerwca 2023 r. Informacja o wyborze oferty przekazana zostanie bezpośrednio do oferenta na podany w ofercie adres email.
Po wyborze oferty, ustaloną między stronami kwotę należy wpłacić przelewem na konto GOK Jedlicze najpóźniej do dnia 16 czerwca 2023 r. Liczy się data wpływu pieniędzy na konto.
Na wpłacone kwoty wystawiamy fakturę zgodnie z danymi Oferenta zawartymi w ofercie.
Organizator oświadcza, iż sprzedaż stoiska na imprezie DNI JEDLICZA jest ograniczoną powyższymi zasadami i zamkniętą formą współpracą z oferentem. Każde inne działania takie jak promocja stoiska np. reklama słowna przez konferansjera, ekspozycja materiałów reklamowych oferenta poza wyznaczonym stoiskiem, dystrybucja ulotek czy innych materiałów promocyjnych czy jakichkolwiek innych działań wymaga oddzielnych ustaleń z Organizatorem.
Dodatkowych informacji udziela:
Zygmunt Jerzyk Dyr. Gminnego Ośrodka Kultury w Jedliczu tel. 887 888 668.