Starostwo Powiatowe w Krośnie wspólnie z Zespołem Szkół w Iwoniczu organizuje Powiatowy Konkurs Plastyczny „Moje Boże Narodzenie”, skierowany do uczniów szkół podstawowych.
Celem konkursu jest poszukiwanie młodych talentów z terenu powiatu krośnieńskiego oraz rozbudzanie poczucia piękna i przygotowanie do odbioru sztuki.
Temat „Moje Boże Narodzenie” – temat bardzo szeroki, pozwalający dzieciom i młodzieży wyzwolić inwencję twórczą.
Warunki uczestnictwa
1. Konkurs jest adresowany do uczniów szkół podstawowych oraz uczestników zajęć pozaszkolnych w wieku od 7 do 15 lat z terenu powiatu krośnieńskiego,
2. Format prac nie powinien przekraczać 50 x 70 cm.
3. Technika prac dowolna: malarstwo, rysunek, grafika na papierze.
4. Prac nie należy oprawiać i zaopatrywać w passe partout.
5. Prace przestrzenne będą wykluczone
6. Każda praca powinna być opisana czytelnie na odwrocie i zawierać:
a) imię i nazwisko,
b) wiek, klasa
c) nazwa i adres szkoły, placówki, nr telefonu,
d) imię i nazwisko nauczyciela/prowadzącego,
e) adres e-mail oraz nr telefonu uczestnika.
5. Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne z akceptacją warunków konkursu.
6. Udział w konkursie jest dobrowolny, jednakże dostarczenie karty zgłoszenia oraz prac na konkurs uważane będzie za uznanie warunków niniejszego regulaminu, w tym wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz nieodpłatne publikowanie wizerunku w celach informacyjnych i promocyjnych – zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
7. Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Krośnie reprezentowane przez Starostę. Szczegółowa klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w załączniku nr. 1 niniejszego regulaminu.
8. Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 134375779 lub 607074714
Miejsce i termin składania prac konkursowych
Każda gmina informuje szkoły na swoim terenie i organizuje konkurs gminny.
Prace z terenu gminy Jedlicze należy składać do Gminnego Ośrodka Kultury w Jedliczu do dnia 14 grudnia do godz. 15.00!
Po dokonaniu wyboru na etapie gminnym, 15 najlepszych prac prześlemy do Zespołu Szkół w Iwoniczu.
Ocena prac konkursowych:
1. Złożone prace będzie oceniać powołana przez organizatora Komisja Konkursowa.
2. Prace będą oceniane w następujących kategoriach:
- klasy I-III Szkoły Podstawowe
- klasy IV-VI Szkoły Podstawowe
- klasy VII-VIII Szkoły Podstawowe
Nagrody
Organizator przewiduje nagrody oraz wyróżnienia w konkursie.
Zakończenie konkursu
O wynikach i dokładnym terminie podsumowania konkursu uczestnicy poinformowani zostaną telefonicznie lub e-mailowo.
Organizator zaplanował podsumowanie konkursu 9 stycznia 2023 roku o godz. 11.00 w Zespole Szkół w Iwoniczu, gdzie zostaną przyznane nagrody i wyróżnienia.
Regulamin i karta zgłoszenia do pobrania w załącznikach.